نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 11:56

تشییع پیکر شهید مدافع وطن، حسن بادامکی بر دستان مردم قاین

بیرجند_ تشییع پیکر شهید مدافع وطن حسن بادامکی از مسجد جامع تا میدان طالقانی قاینات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ شهادت مسیری روشن بوده برای انسان‌های پاک، آنهایی که از جان خود برای دفاع از کشور، ناموس، دین و مردم خود می‌گذرند و خوشا به حال جوانانی که در شرایط کنونی با هجمه‌های فرهنگی بسیار دشمن این مسیر را انتخاب می‌کنند.

شهید استوار یکم حسن بادامکی یکی از همین جوانان با ایمان ایران بوده که در مسیر خوش درخشید و جانش را برای دفاع از وطنش تقدیم کرد.

سه شب گذشته اشرار و معاندان در یک اقدام تروریستی و ناجوانمردانه با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی مزه سر هنگ مرزی سراوان حمله کردند که با مقاومت نیروهای دلاور مرزبانی، تروریست‌ها نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابند و به عمق خاک پاکستان فرار کردند و متأسفانه در این درگیری ۵ نفر از غیور مردان مرزبانی به شهادت رسیدند که یکی از این شهدا استوار یکم حسن بادامکی است.

شهید استوار یکم حسن بادامکی، فرزند: محمد، متأهل و دارای یک فرزند می‌باشد و متولد اول بهمن ماه ۱۳۷۷ و ساکن استان خراسان جنوبی شهرستان قائنات، پسکوه شهرک هاشمیه بود.

تشییع پیکر شهید مدافع وطن حسن بادامکی امروز سه‌شنبه ۲ خرداد ماه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسؤولان استان و مردم از مسجد جامع تا میدان طالقانی قائنات برگزار شد.

پیکر شهید حسن بادامکی پس از تشییع در قائن برای خاکسپاری به زادگاهش روستای شهرک هاشمیه منتقل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1232917

مهمترین اخبار ایران و جهان: