نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 03:02

آماده‌باش یگان موشکی دوربرد مقاومت برای شلیک به قلب اراضی اشغالی

در پی آغاز تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، گروه‌های مقاومت از اعلام آماده‌باش واحدهای موشکی دوربرد خود برای حمله قلب اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین لبنان در پی حملات توپخانه‌ای و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه گزارش داد گروه‌های مقاومت در غزه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند واحدهای موشکی دوربرد خود را در حالت آماده باش برای شلیک به قلب سرزمین‌های اشغالی قرار داده است.

در پی حملات توپخانه‌ای و هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، منابع عبری زبان در خبری فوری گزارش دادند تا این لحظه، ۸ موشک از سمت نوار غزه به شهرک‌های مجاور باریکه شلیک شده است.

در همین ارتباط، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری مدعی شد پدافند ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به رهگیری و هدف قرار دادن ۲۰ موشک شلیک شده از سمت نوار غزه شده است.

شبکه الجزیره در گزارشی فوری خبر داد وزیر جنگ این رژیم اعلام کرد سامانه امنیتی در آماده باش کامل قرار گرفته و آماده رویارویی احتمالی در همه جبهه‌های درگیری است.

گفتنی است اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت در غزه بامداد جمعه در بیانیه‌ای به تحولات و تنش‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد و بر آمادگی این گروه‌ها برای مقابله و پاسخگویی با تمام قدرت به تجاوز رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132361

مهمترین اخبار ایران و جهان: