نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 18:33

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان معرفی شد

محمدرئیسی به عنوان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهر امروز مراسم تکریم خلیل عوض‌زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و معارفه محمد رئیسی مدیر عامل جدید این شرکت با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد: سیستان و بلوچستان  1100 کیلومتر وسعت داشته و تنها استانی هستیم که پرواز داخلی داریم.

رضا شریفی افزود: به لحاظ توسعه وضعیت خوبی داریم، صنعت برق هم در این استان کارنامه قابل قبولی دارد و بر خلاف اقلیم متفاوت در استان به ویژه ریزگردهای نزدیک به 200 روزه در شمال و شرجی 60 درجه هوا در جنوب و مکران، در یک دهه اخیر برق پایدار و مطمئنی را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: در طول حضور مدیرعامل سابق تلاش های خوبی انجام شده انتظار داریم  از ظرفیت سرمایه اجتماعی هم استفاده شود، مهندس رییسی نیز از کف میدان صنعت برق رشد کرده و در نقاط مختلفی مدیریت کرده‌اند و تجربه مدیریت خوبی داشتند و از اینکه به نیروی ماندگار جوان اعتماد شده قدردان هستیم.

شریفی گفت: امیدواریم بتوانند با بهره‌گیری از ظرفیت های متنوع استان به ویژه ظرفیت انسانی این ریل گذاری خوب را تکمیل و به جهش توسعه ای که در استان شروع شده امتداد ببخشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ما نیز از همه ظرفیت‌های استان  برای کمک به این حوزه برای توسعه استان استفاده می‌کنیم.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138661

مهمترین اخبار ایران و جهان: