نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 15:33

امنیت در کشورمان جاری است/ ضرورت پیشرفت مستمر در نیروهای مسلح

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه نیروهای مسلح امنیت را در کشورمان جاری کرده‌اند، گفت: حفظ آمادگی برای دفاع از اسلام و انقلاب بالاترین فریضه ای است که امروز متوجه ما و نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع ضمن گرامی داشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر خیال کنیم که دوران ایجاد امنیت نظامی و انتظامی تمام شده، اشتباه است لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی غیور، اطلاعات و … امنیت را در کشورمان جاری و سازی کرده اند.

وی با بیان اینکه وجود نیروهایی که بتوانند برای ملت و کشور و برای هر فعالیت سازنده و حیاتی در این مملکت امنیت به وجود بیاورد، مانند آب و هوا الزامی است، افزود: ضروری است که در هر کشوری امنیت باشد اما عده‌ای می‌خواهند که این اقتدار وجود نداشته باشد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه حفظ آمادگی برای دفاع جانانه از اسلام و انقلاب بالاترین فریضه‌ای است که امروز متوجه ما و نیروهای مسلح است، ابراز کرد: نیروهای مسلح امنیت را در کشورمان جاری کرده‌اند.

عزیزی افزود: سپاه، ارتش و نیروهای دیگر انتظامی و نظامی می‌بایست آمادگی نظامی و دفاعی و امنیتی را در بالاترین میزان خود حفظ کنند و نگذارند که اندک خدشه‌ای در عزم و اراده مردم انقلاب اسلامی پدید بیاید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی کشور، از حرکت رو به پیشرفت نیروهای مسلح کشورمان ابراز خرسندی کردند، افزود: پیشرفت مستمر در نیروهای مسلح نکته مهمی است که حتی در بیانات معظم له نیز به آن اشاره می‌شود.

امام جمعه میامی افزود: ایشان در جمع فرماندهان نیروهای مسلح فرمودند که به هیچ وجه به این میزان پیشرفت قانع نباشید و بدون توقع رو به جلو حرکت کنید چرا که آمادگی همیشگی، فرمان پروردگار و مایه ترس دشمنان ملت است چرا که هیچ گاه تهدیدات علیه انقلاب اسلامی به صورت کامل از بین نمی‌رود.

عزیزی در دیگر بخش سخنان خود ضمن گرامی داشت روز عید فطر، بیان کرد: در این روز می‌بایست نگاه ویژه ای به نیازمندان داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163161

مهمترین اخبار ایران و جهان: