نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 12:11

7 بازی بدون شکست تراکتور با خمز/ مربیان رکورددار تراکتور چه کسانی هستند

تیم تراکتور هفتمین بازی بدون شکست در لیگ برتر با خمز را هم ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در آبادان برابر نفت این شهر به برتری 3 بر یک دست یافته و با کسب 3 امتیاز دیگر موقعیت خود در جدول را بهبود بخشیده و فاصله خود را با صدر جدول را کاهش داد.

این هفتمین بازی بدون باخت خمز با تیم تراکتور در لیگ برتر بود. سرخپوشان تبریزی در هفته چهاردهم در قائم شهر برابر نساجی مغلوب شده و بعد از آن مقابل استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، هوادار تهران، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به برتری رسیده و در مصاف با تیم‌های آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان به تساوی دست یافته است.

رکورد بازی‌های بدون شکست تراکتور در لیگ برتر

تیم تراکتور در دو مقطع زمانی متفاوت 13 بازی بدون شکست را در کارنامه دارد که رکورد بازی‌های بدون باخت این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود.

در فصل 92/1391 تراکتور با  تونی اولیویرا از هفته شانزدهم تا هفته بیست و هشتم، 13 هفته بدون باخت بود.

در فصل 96/1395 هم تیم تراکتور با هدایت امیر قلعه نوعی از شروع لیگ تا هفته سیزدهم باختی را نداشت تا رکورد 13 بازی بدون باخت به صورت مشترک در اختیار تونی اولیویرا و قلعه نویی باشد.

9 بازی بدون باخت در فصل 90/1389 با فراز کمالوند، فصل 91/1390 با امیر قلعه نویی و فصل 94/1393 با رسول خطیبی رکورد بعدی تیم تراکتور است.

جرج لیکنز هم در سال 97  توانست تراکتور را در 9 بازی بدون باخت هدایت کند، اما با شکست برابر سپیدرود رشت، بازی بدون باخت این مربی بلژیکی با تراکتور عدد دو رقمی نشد.

تراکتوری ها در یک فصل، دو بار8 بازی بدون باخت با تونی اولیویرا(سال دوم حضورش در تراکتور) داشته‌اند.

حالا اگر خمز در بازی مقابل پرسپولیس تیمش بدون شکست از زمین مسابقه خارج شود، این مربی اسپانیایی به رکورد 8 بازی بدون باخت تونی برابری خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید آیا خمز به دنبال شکست رکوردهای مربیان قبلی در تراکتور است یا خیر؟

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066142

مهمترین اخبار ایران و جهان: