نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 08:07

اجرای طرح آسفالت جاده نفت در گنبدکاووس آغاز شد

گنبدکاووس- نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مرحله نخست طرح آسفالت جاده نفت با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امانقلیچ شادمهر، شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای تکمیل طرح آسفالت جاده نفت در گنبدکاووس حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب اعتبارات متمم سفر ریاست جمهور به استان گلستان به تصویب رسیده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: از طریق سازمان برنامه و بودجه هم پنج میلیارد تومان برای تکمیل هزار و ۷۰۰ متر از این طرح اختصاص یافت که زیرسازی و آسفالت آن انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس هم گفت: احداث این جاده مسیر گنبدکاووس به مرز و اینچه برون را ۳۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.

مرتضی صابری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از محل قیر رایگان که امسال اختصاص یافته است بسیاری از روستاییان تا پایان سال از نعمت آسفالت بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد: اجرای آسفالت ۲۰ روستا در قالب طرح هادی تا پایان سال اجرا خواهد شد که بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع در این طرح آسفالت انجام خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن گنبدکاووس افزود: فاز اول آسفالت محور گدم آباد به جاده نفت را در دستور کار داریم که حجم کار در فاز اول به طول ۹ هزار مترمربع است اما زیرسازی‌ها در بیش از ۱۰ هزار مترمربع انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 917386

مهمترین اخبار ایران و جهان: