نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 16:55

موردی ناشی از سویه جدید کرونا در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال‌ و بختیاری ، با بیان اینکه خطر کرونا همچنان وجود دارد و مردم باید همچنان شیوه‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: تا کنون مورد بستری ناشی از سویه جدید کرونا در استان گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد،ارسلان خالدی‌فر با اشاره به اینکه سویه جدید فراگیری کرونا در کشور مشاهده نشده اما کرونا همچنان در جامعه وجود دارد و همیشگی است، گفت: مردم برای جلوگیری از ابتلا مجدد به این ویروس شیوه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در ادامه، افزود: در شرایط کنونی ویروس کووید ۱۹ از وضعیت همه‌گیری یا پاندمی به وضعیت تک‌گیری یا آندمی تبدیل شده و با علائمی شبیه به آنفولانز بروز می‌کند.

خالدی‌فر با تاکید بر اصل پیشگیری اضافه کرد: بر این اساس تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شست و شوی مداوم دست‌ها و بهداشت فردی و تنفسی ضروری است.

 وی بیان کرد: چند مورد ابتلا به سویه‌های قبلی کرونا در استان مشاهده شده که علائم شدید نداشته و به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

 خالدی‌فر در پایان یادآور شد: هم اینک هیچ مورد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در استان وجود ندارد.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496842

مهمترین اخبار ایران و جهان: