نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 16:16

استاندار آذربایجان‌شرقی: مواظب باشید دچار روزمرگی نشوید

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیران گفت: مواظب باشید دچار روزمرگی نشوید.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه استاد شهریار در تبریز اظهار کرد: بی تفاوتی نسبت به مسایل سیاسی و اجتماعی خواست دشمن است، اما جوان آذربایجانی با درک درست صحنه و با مسوولیت پذیری انقلابی به میدان خواهد آمد.

وی اضافه کرد: این انقلاب را عزیزانی را به وجود آورده اند که خانواده شان در سن پنجاه سالگی هستند و ما باید یاد و خاطر آنها را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی تا امروز با قدرت پیش رفته، به این دلیل بوده که موتور محرکه آن جوانان بودند.
 
رحمتی ادامه داد: اگر ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان اسلام بودیم، موتور محرکه آن نیز جوانانی بودند که از مدارس و مساجد بیرون آمده بودند.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین نقطه قوت این نظام اسلامی جوانان هستند، تاکید کرد: آموزش و پرورش باید به طور ویژه روی جوانان، سرمایه گذاری و آنان را حفظ و تقویت کند.

وی افزود: همان گونه که ما به سرمایه بودن این جوانان معتقدیم، دشمن نیز به دنبال شبهه افکنی و همفکر کردن جوانان با خود است.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید درجه حساسیت نوجوانان و جوانان را نسبت به مسایل مختلف بالا برد  تا آنان مسوولیت پذیر بار بیایند.
 
وی گفت: ما انقلاب کردیم که تحول ایجاد کنیم و بر این اساس دانش آموزان باید برای خود هدف گذاری کنند تا به تسریع در تحقق این تحول کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به هدف برای دانش آموزان و جوانان در سایه برنامه ریزی  میسر است، افزود: این قشر عزیز باید در مسیر موفقیت باید برای خود الگوهایی تعریف کنند که چهره های درخشان عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی فراوانی برای این منظور داریم.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: امروز الگوی ما شهیدانی هستند که جان شان را کف دستشان گذاشتند تا ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی خطاب به دانش آموزان و مدیران حاضر در جلسه افزود: مواظب باشید دچار روزمرگی نشوید.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655942

مهمترین اخبار ایران و جهان: