نیوز سیتی!
18 فروردین 1403 - 15:34

وزیر دفاع هند: تروریست‌ها را در خاک پاکستان نابود می‌کنیم

وزیر دفاع هند در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر اقدام فرامرزی این کشور گفت اگر تروریست‌ها به پاکستان فرار کنند، وارد این کشور شده و آنها را نابود می‌کنیم.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «راجنات سینگ» وزیر دفاع هند در واکنش به گزارش «گاردین» مبنی بر اینکه از سال 2020 تاکنون حدود 20 نفر توسط هند در خاک پاکستان کشته شده‌اند، تصریح کرد تروریسم فرامرزی از پاکستان با انتقام فرامرزی مواجه خواهد شد.

وزیر دفاع هند در اظهاراتی صریح در پاسخ به اینکه آیا دهلی به‌عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده فرمان هدف قرار دادن تروریست‌ها در خاک پاکستان را صادر کرده است به «نیوز 18» گفت: «هر تروریستی که بخواهد از کشور همسایه ما برای هند مزاحمتی ایجاد کند یا در اینجا حملات تروریستی انجام دهد، ما به شدت با آنها مقابله خواهیم کرد. اگر او به پاکستان فرار کند، وارد پاکستان می‌شویم و او را نابود می‌کنیم».

وی افزود: همانطور که «نارندرا مودی» نخست وزیر گفته است هند این توانایی را دارد و پاکستان نیز شروع به درک این موضوع کرده است.

پیش از وزارت خارجه هند با رد گزارش گاردین تأکید کرده بود قتل‌های هدفمند در کشورهای دیگر «سیاست دولت هند نیست».

سینگ در این مصاحبه گفت: «هند می‌خواهد با همسایه خود روابط صمیمانه داشته باشد. به تاریخ ما نگاه کنید. ما هرگز به هیچ کشوری حمله نکرده‌ایم و حتی یک وجب از خاک هیچ کشور دیگری را اشغال نکرده‌ایم. با این حال، اگر کسی سعی کند هند را از طریق تروریسم بترساند، در امان نخواهند بود».

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695686

مهمترین اخبار ایران و جهان: