نیوز سیتی!
16 فروردین 1403 - 01:14

نقیبی: قاسم‌پور می‌تواند عبدالله موحد دیگری در کشتی ما باشد

مربی سازنده کشتی مازندران بر این اعتقاد است که کامران قاسم‌پور می‌تواند عبدالله موحد دیگری در کشتی ایران باشد.

حسین نقیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به رقابت احتمالی حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور برای رسیدن به دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی آزاد اظهار داشت: در طول تاریخ بارها پیش آمده است که دو قهرمان شاخص و عنوان‌دار برای رسیدن به دوبنده یک وزن تیم ملی مجبور به رقابت با هم شوند و این اتفاق جدیدی نیست. این وسط فقط باید حواس‌مان باشد که حرمت‌ها را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: کامران قاسم‌پور به لحاظ کسب مدال طلا، می‌تواند یک عبدالله موحد دیگر برای کشتی ما باشد و چندین مدال طلا بگیرد. حیف است چنین ستاره‌ای را نابود کنیم.

مربی سازنده کامران قاسم‌پور درباره وضعیت وزنی این کشتی‌گیر تصریح کرد: وضعیتش خوب بوده و حدوداً 90 کیلوگرم است. در واقع برای حضور در 86 کیلوگرم این وزن مناسبی است و همه کشتی‌گیران بین سه چهار کیلوگرم برای رسیدن سر وزن، کم می‌کنند. زمانی هم که به 92 کیلوگرم آمد، وزنش از همه رقبایش کمتر بود. او اصلاً مشکل وزنی ندارد.

این مربی مازندرانی با اشاره به حسن یزدانی دیگر قهرمان مدعی این وزن خاطرنشان کرد: حسن یزدانی قهرمانی بزرگ ماست و افتخارات زیادی برای کشورمان کسب کرده. مسئله اصلی این است که باید احترام هر دو قهرمان حفظ شود. هر دوی آنها هم کامران قاسم‌پور و هم حسن یزدانی، قهرمانان بزرگی هستند که باید به گونه‌ای در ایام پیش رو برخورد شود که احترام آنها در اولویت باشد.

نقیبی تأکید کرد: این یک روال عادی و طبیعی است که دو کشتی‌گیر با هم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت کنند و اتفاق عجیبی نیست، اما باید حاشیه را کم کرد. ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی که بر کار هر دو کشتی‌گیر اشراف دارند، طوری عمل خواهند کرد که حاشیه‌ای ایجاد نشود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1694642

مهمترین اخبار ایران و جهان: