نیوز سیتی!
15 اسفند 1402 - 12:31

بهادری‌جهرمی: دستگاه‌های متعددی در سیستان و بلوچستان در حال خدمت‌رسانی هستند

سخنگوی دولت گفت: در موضوع سیل سیستان و بلوچستان نهاد‌های انقلابی، مجموعه‌های نظامی و دستگاه‌های مختلف در استان در حال خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی ضمن اشاره به انتخابات 11 اسفندماه، بیان کرد: از مردم و کسانی که در این انتخابات شرکت کردند قدردانی می‌کنیم؛ این حضور بار مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند و عزیزانی که به هر دلیلی ترجیح ندادند که در انتخابات شرکت کنند، امیدواریم گلایه‌های‌شان منتقل شود و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و در حوزه‌هایی که انتخابات تمام الکترونیک داشتند، بازخورد خوبی داشتیم و امیدواریم این موضوع توسعه یابد.

سخنگوی دولت با اشاره به سیل در سیستان و بلوچستان، ضمن ابراز همدردی با مردم این استان، عنوان کرد: الحمدلله کشته‌ای نداشتیم ولی آسیب‌های زیادی وارد شده و وزیر کشور سریعا به منطقه سفر داشتند و وزیر نیرو هم به این استان رفتند و دستگاه‌های ذیربط در منطقه حضور دارند. البته چون استاندار اختیارات ویژه داشت، امکان تصمیمات مهم فراهم بود. بسیاری از موضوعات مثل قطعی آب و برق رفع شده و سایر خدمات در حال رسیدگی است. نهاد‌های انقلابی، مجموعه‌های نظامی و دستگاه‌های مختلف در استان در حال خدمت‌رسانی هستند.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682542

مهمترین اخبار ایران و جهان: