نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 11:21

ورود دانشجویان بسیجی به عرصه امیدآفرینی

همدان- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: قرار است که در قالب یک رویداد تخصصی، دانشجویان بسیجی در بحث شهدا، ثبت جهانی هگمتانه و موضوع عفاف و حجاب کار کرده و امیدآفرینی کنند.

حسین زیادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین رویداد تخصصی دانشجویی استاپ موشن با همت و پشتکار دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دو ماه است که در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و ۱۲۴ شهید دانشجویی دانشگاه‌ها وارد کار شده است.

وی افزود: قرار است که در این طرح دانشجویان بسیجی در بحث شهدا، ثبت جهانی هگمتانه و موضوع عفاف و حجاب کار کنند و این طرح فتح بابی برای ایجاد امید و ایمان در جامعه و جامعه دانشجویی باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان با گریزی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امید و ایمان در کشور و فضای جامعه؛ تصریح کرد: در واقع، هدف ما نیز این است که به امید و هویت و ایمان را دنبال کنیم و به دانشجویان تفهیم کنیم که امید و نشاط در جامعه وجود داشته و از طرح‌ها و برنامه‌های دانشجویی حمایت می‌شود.

زیادی در ادامه صحبت‌های خود افزود: ساختار مجموعه نظام این است که از دوستان دانشجو حمایت کند و نوع شهروندی و نوع عقیده برای بسیج دانشجویی موضوعیتی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۴۰ نفر از دانشگاه‌های آزاد، صنعتی، بوعلی و پزشکی و فنی و حرفه‌ای و حتی دو گروه دانش آموزی و اساتید دانشگاه نیز در این رویداد شرکت کرده‌اند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان ضمن تقدیر از مسئولین برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان و مدیر فرهنگ و ارشاد همدان به خاطر در اختیار قرار دادن سالن شهید آوینی برای این طرح؛ گفت: بعد از برگزاری و انتخاب طرح‌های برتر این طرح‌ها در اختیار صدا وسیما و شهرداری قرار داده خواهد شد و در سطح شهر و کشوری نصب شود و با موضوع کنگره هشت هزار شهید نیز رونمایی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279742

مهمترین اخبار ایران و جهان: