نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 00:56

از تمام ظرفیت شهرستان در جهت کنگره ۸ هزار شهید استان استفاده شود

همدان- فرماندار نهاوند گفت: باید از تمام ظرفیت شهرستان به جهت برگزاری مطلوب کنگره ۸ هزار شهید استان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ضرغام احمدوند ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار داشت: هدف از برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان توجه به سیره شهدا و استفاده از منویات مقام معظم رهبری نه صرفاً برگزاری جلسه و الگو برداری است.

وی افزود: کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود و ادارات همه پای کار باشند و از ظرفیت بخشداران، دهیاران برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره‌ها استفاده شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به لزوم دیدار با خانواده شهدا گفت: دهیاری زرامین سفلی با انجام دیدارهای دوره‌ای با خانواده شهدا اقدامات ابتکاری عملی کرده که قابل تحسین است و کمال تقدیر و تشکر را از این ابتکار عمل داریم.

احمدوند افزود: باید از ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در کنگره ۸ هزار شهید استفاده شود همچنین از ظرفیت شهرداری‌ها برای فضا سازی و سیمای شهری در شهرها و دهیاران در روستاها برای کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان استفاده شود.

برگزاری نمایشگاه امید تا ظهور در شهرستان نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در جلسه اظهار داشت: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان به عنوان یک فرصت استثنایی و طلایی برای استان و شهرستان نهاوند است.

علی مختاری افزود: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با ۲۲ کمیته در استان و ۲۰ کمیته در شهرستان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری ۵ یادواره شهید در شهرستان نهاوند گفت: در سال جاری دو یادواره شهید در شهرستان نهاوند برگزار شد که ۵ یادواره شهید دیگر در دست اقدام است.

مختاری خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدای مرصاد، فراجا، ارتش، زن و شهدای دولت پنج یادواره‌ی شهیدی هستند که در شهرستان نهاوند تا زمان برگزاری کنگره برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه نمایشگاه امید تا ظهور در راستای کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود، گفت: نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است و از ظرفیت خبرنگاران در این زمینه بیشتر استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323286

مهمترین اخبار ایران و جهان: