نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 22:30

برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب جعفرآباد مغان/ دشمنان تحمل پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را ندارند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان تحمل پیشرفت علمی و معنوی انقلاب اسلامی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین‌ محمدی‌اصل شامگاه امروز در یادواره شهدا با محوریت اولین شهید انقلاب شهر جعفرآباد مغان، اظهار کرد: دشمنان تحمل پیشرفت علمی و معنوی انقلاب اسلامی را ندارد و از راه‌های مختلف می‌کوشند تا یاد شهدا در جامعه اسلامی فراموش شود، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه‌ها را باطل می‌کنند.

وی افزود: شهیدان با حرکت در مسیر قرآن، ولایت و مرجعیت زندگی مجاهدانه را در این دنیا تجربه کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل(ع) نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان را عامل پیروزی کشورمان در دوران تمامی برهه‌ها و زمان‌ها دانست. 

محمدی‌اصل با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از سرمایه‌های کشور است، تصریح کرد: شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود را و کشور را مدیون خون آن‌ها می‌دانیم.

وی ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده و نوپا بود دشمنان ایران و انقلاب برای سلطه به این کشور اسلامی، جنگی نابرابر را بر ما تحمیل کردند و رزمندگان غیور با رشادت و دلاوری از همه هستی خود گذشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه نام بردن از شهدا افتخار و عزت به ارمغان خواهد داشت، گفت: هر کس بخواهد از ویژگی‌های سرزمین خود اسم ببرد ابتدا باید شهیدان دیار خود را معرفی کند و شهیدان را از افتخارات کوچه و محله خود بداند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1011386

مهمترین اخبار ایران و جهان: