نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 19:46

همه جبهه کفر مقابل سپاه قرار گرفته است

امام جمعه بهمئی گفت: اکنون همه جبهه کفر مقابل سپاه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هر چقدر امپراطوری غرب برنامه ریزی کند و با همه امکانات و تجهیزات به میدان بیایند باز هم مقابل ایران اسلامی شکست خواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد: برای دفاع از رژیم پهلوی برنامه ریزی کردند با همه قدرت به میدان آمدند، در جنگ تحمیلی همین طور در فتنه 88 در فتنه های اخیر نیز با همه قدرت و تجهیزات به میدان آمدند اما چون در شناخت مسائل و مردم ایران و دین و روحانیت و معرفت و ایمان و عمل صالح و توکل به خدا ضعف داشتند مرتب شکست خوردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: این اساس کار جبهه مخالف حق و حقیقت است در جریان زندگی حضرت موسی دستگاه فرعون دچار خطای محاسباتی شد فکر همه چیز را کرده بودند به جز فکر خدای حضرت موسی را نکرده بودند دستگاه فرعون، یزید ، معاویه، نمرودها و ابوسفیان‌ها علی‌رغم همه امکانات و تجهیزات مادی فکر معنویت را نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم همین است مثلا آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار خطای محاسباتی شده است فکر نمی‌کرد حاج قاسم سلیمانی این همه اثر در دنیا ایجاد کند دو دستگاه محاسباتی عالم  در مقابل و تقابل با همدیگر هستند یکی برخوردار از همه امکانات و تجهیزات و دارای محاسبات غلط و دیگری کم برخوردار از امکانات و تجهیزات مادی اما دارای سرمایه ایمان توکل تقوا عمل صالح و برخوردار از محاسبات درست است در طول ۴۳ سال گذشته آینه تمام نمای این تقابل را ما می‌بینیم غرب از شکست‌های راهبردهای اش در جنگ جهانی ترکیبی علیه انقلاب آزرده و عصبانی است.

وی اضافه کرد: نقشه اول دستاورد سازی از مذاکرات و نقشه دوم آشوب سازی بود نقشه سوم حمله نظامی که دست نیافتنی است بعد از اغتشاش آفرینی در داخل به تشدید جنگ دیپلماتیک روی نهاده است با تغییر راهبرد به دنبال مسیری برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: فشار دیپلماتیک اهرم امروز دنیای غرب است راهبرد آنها حذف کانال های دیپلماتیک نظام مقدس جمهوری اسلامی است به دنبال اخراج سفرای نظام و نمایندگان آنها در سازمانها و نهادهای بین المللی هستند.

خطیب جمعه شهرستان بهمئی افزود: راهبرد دوم آنها حمله و خنثی سازی بازوی نظامی ایران(سپاه ) است سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی قرار دادند تمام جبهه های کفر و استکبار در مقابل سپاه پاسداران ایستاده اند.

وی گفت: سپاه فدایی ملت و مسلمانان است سپاه تفکری از دل اهل ایمان تقوا بصیرت و از دل مردم می جوشد سپاه نماد عزت شرف و اقتدار کشور و نظام مقدس است سپاه از مردم با مردم برای مردم است سپاه مولود مبارک نظام مقدس است سپاه عزیز ملت ایران است.

این مسئول بیان کرد: سپاه خاری در چشم دشمنان است سپاه عزیز ملت ایران و محور مقاومت و آزادی خواهان دنیا است سپاه هیمنه قدرت ابلیسی انگلیس را در هم شکست ما به سپاه افتخار می‌کنیم و اعلام می‌کنیم این ملت از سپاه پاسداران حمایت می‌کند.

حجت الاسلام صلواتی عنوان داشت: دوشنبه ۳ بهمن اول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) است حلول ماه پر خیر و برکت رجب و ولایت امام باقر(ع) را خدمت همه شما تبریک و تهنیت عرض میکنم.

وی گفت: ماه رجب برای اهل ایمان بهترین معنویت و عبودیت است ماه سیر و سلوک معنوی است در ماه رجب مواهب الهی و برکات الهی بر بندگان نازل میشود هر کس میخواهد از عذاب های الهی در امان باشد و در سایه رحمت الهی باشد از برکات این ماه استفاده کند.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: از جمله اعمال این ماه روزه گرفتن ، استغفار ، زیارت اهل بیت عصمت و طهارت و صدقه دادن است ماه رجب ماه خودسازی است ماه ترک حرامها و عبادت و بندگی خداوند است از وجود مبارک امام باقر(ع) یک روایت بسیار مهم و شاخص در باب آموزه های توحیدی وارد شده است که بسیار راه گشاست و جای تامل دارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: جامعه ای که با ولایت طاغوت اداره می‌شود این جامعه مثل ماشینی است که با رانندگی آدم غیر امین و غیر راه بلد رهبری می‌شود در این جامعه انسان ها به هدف نمی رسند عبادتی که در جبهه معاویه واقع می‌شود، از گناه اهل معصیتی که در جبهه معاویه نیستند، بدتر است.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 987342

مهمترین اخبار ایران و جهان: