نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 20:44

برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ایم

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: ما برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ایم و اینکه در اتاق خود بنشینیم تا به ما مراجع کنند فایده‌ای ندارد چرا که ما آمده‌ایم کار را برای مردم تسهیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کرمی عصر دوشنبه با حضور در میرجاوه، از پایانه مرزی این شهرستان بازدید و سپس در فرمانداری و در شورای اداری این منطقه مرزی حاضر شد و افزود: تجارت یکی از فرصت‌هایی است که مرز در اختیار ما قرار داده که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت اقتصادی به معنی فعالیت ماندگار است، افزود: مرز باید به مرکز مبادلات اقتصادی تبدیل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که منطقه میرجاوه ظرفیت‌های بی‌نظیری همچون کشاورزی، معدن و مرز را دارا می‌باشد که باید به فعلیت برسد، بازارچه‌های خرده فروشی اهمیت فراوانی دارند چرا که امتیاز مرز برای ساکنان و رونق بازار همان منطقه است.

کرمی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی فرصت دیگری برای میرجاوه می‌باشد، بر این اساس بخش خصوصی باید در تجارت وارد شوند و از فرصت مرز برای فعال کردن واحدهای تولیدی استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خداوند ثروت زیادی در این استان به ما ارزانی داشته که باید با کار و تلاش از آن بهره ببریم.

وی بیان کرد: ما برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ایم و اینکه در اتاق خود بنشینیم تا به ما مراجع کنند فایده‌ای ندارد چرا که ما آمده‌ایم کار را برای مردم تسهیل کنیم.

کرمی خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها باید باهم هماهنگ باشند و اگر جایی مانعی وجود دارد که نیاز به دستور است ما شفاف و واضح دستور می‌دهیم.

وی تاکید کرد: اگر محکم در میدان باشیم خداوند به ما کمک خواهد کرد اما زمانی که از یاد خدا غافل شدیم برکت از کار ما می‌رود.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال شکستن اراده‌ها و ایجاد یاس و ناامیدی ست لذا اراده‌های خود را تقویت کنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 966242

مهمترین اخبار ایران و جهان: