نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 11:28

برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی استانی با شرکت ۳۰ ورزشکار در ایلام

رئیس هیات بوکس ایلام گفت: مسابقات بوکس قهرمانی استان در با شرکت ۳۰ ورزشکار و حضور ۸ تیم از سراسر استان در مجموعه الغدیر ایلام برگزار شد.

علی رستمی رئیس هیات بوکس استان ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه رشته بوکس قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان در مجموعه الغدیر ایلام برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با شرکت حدود ۳۰ ورزشکار و حضور ۸ تیم از سراسر استان با حساسیت بالا برگزار شد.

رئیس هیأت بوکس استان ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم‌ ایلام مقام قهرمانی را کسب نمود و تیم‌های آبدانان و ایوان مشترکا دوم همچنین تیم دهلران به مقام سوم رسید.

وی یادآور شد: این مسابقات با سوپروایزری استاد خرم داور بین اللمی ۲ ستاره آسیا و مدرس فدراسیون بوکس و همچنین تیم داوری از استان‌های همدان و لرستان برگزار شد.

رستمی تصریح کرد: این مسابقات از سطح و کیفیت بالایی برخوردار بود و با استقبال بی نظیر تماشاگران روبه‌رو شد به طوری که سالن بوکس ظرفیت چنین تماشاگر و مسابقاتی را ندارد.

وی اظهار داشت: نفرات اول همچنین بهترین های دومی ضمن معرفی به اردوی تیم ایلام و انجام چند مسابقه با سایر استان‌ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رئیس هیات بوکس استان بیان کرد: در پایان مسابقات استاد خرم از میزبانی عالی ایلام و استقبال کم نظیر علاقمندان و تماشاگران به این رشته بین المللی و المپیکی تمجید کرد.

وی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر بیمه شده داریم که در ۹ شهرستان همچنین در زرین آباد، زرنه، شهرک اسلامیه و شباب در زمینه بوکس فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هیات بوکس ایلام یکی از هیات های موفق استان به لحاظ بیشترین دوره‌های مربیگری و داوری در سطوح مختلف است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551042

مهمترین اخبار ایران و جهان: