نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 13:35

بارش برف و باران در زنجان ادامه‌ می‌یابد

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به آغاز بارش‌ها در استان اشاره گرد و گفت: بارش‌ها تا چند روز آینده ادامه می‌یابد.

محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌an class="wordInCorrect" id="42_3">های اداره کل راهداری و وگوpan> باتخت‌سلیمانارس در زنجان به آغاز بارش برف در برخی از محورهای استان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در محورهای زنجان - "wordInCorrect" id="259_4">دندی - تخت سلیمان، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق و سلطانیه - خدابنده - همدان همراه با مه موضعی در جریان است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهنسبتاً;ای استان زنجان به بارش پراکنده باران در محور ابهر - خدابنده اشاره و تصریح کرد: آزادراه و ترانزیت زنجان - قزوین هم در حال حاضر همین شرایط را دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌id="655_3">های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا دوشنبه با عبور امواجی از جو منطقه، افزایش پوشش ابر و تقویت وزش باد در سطح استان پدیده غالب به‌صورتست، افزود: از روز شنبه تا دوشنبه سرعت وزش باد در بعضی ساعات به حد نسبتاpan> شدید تا شدید خواهد رسید.

محمدی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در روزهای جمعه تا یکشنبه با بارش‌

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه در همین زمینه، هشدار هواشناسی شماره 48 رنگ زرد نیز صادر شده است، افزود: دمای هوا در اغلب مناطق تا روز دوشنبه بصورت نسبی افزایش پیدا خواهد کرد و پس از آن مجددا شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

وی تصریح کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته نیک‌پی با 4- درجه سلسیوس سردترین و چورزق با 17.6 درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.  
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612342

مهمترین اخبار ایران و جهان: