نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 18:36

کشف ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف در «دهلران»

دادستان شهرستان دهلران گفت: طی عملیات انجام شده توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان دهلران، ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

بهنام تیرافکن دادستان شهرستان دهلران، عصر یکشنبه ۳ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طی ۲ عملیات جداگانه توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان دهلران ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از قاچاقچیان، همچنین ۵ قبضه سلاح شکاری از دارندگان غیرمجاز سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

وی افزود: با دستورات مقام قضائی و همکاری و اقدام قاطع و مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دهلران و فرماندهی مرزبانی شهرستان دهلران، تعداد ۱۰ قبضه سلاح جنگی از نوع کلاشینکف کشف و ضبط شد.

دادستان دهلران در ادامه گفت: نوار مرزی شهرستان دهلران که بیشترین خط مرزی را با کشور عراق دارد تحت رصد و پایش مستمر دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی و انتظامی قرار داشته و به احدی اجازه بر هم زدن امنیت مردم داده نخواهد شد.

تیرافکن از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دهلران، فرماندهی انتظامی و فرماندهی مرزبانی شهرستان دهلران در حفظ و برقراری امنیت و تلاش مستمر در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی یک ماه اخیر ۲۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف و ضبط شده است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614686

مهمترین اخبار ایران و جهان: