نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 13:12

آماده‌سازی 6000 قطعه زمین برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در چهارمحال و بختیاری

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عمده فعالیت دور دوم سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در حوزه مسکن، تامین زمین متقاضیان نهضت ملی در روستا‌هاست، گفت: در این سفر ۲۰ هزار سهمیه برای استان در نظر گرفته شده است که از این میزان ۶ هزار قطعه زمین برای این سفر آماده‌سازی شده است.

غلامرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برنامه اصلی در سفر به چهارمحال و بختیاری تامین زمین متقاضیان نهضت ملی در روستا‌هاست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در این سفر ۲۰ هزار سهمیه برای چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است و عملیات آماده‌سازی این زمین‌ها آغاز می‌شود، ادامه داد: ۱۰ هزار قطعه زمین در سال جاری و ۱۰ هزار قطعه دیگر در سال آینده به متقاضیان تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: از ۱۰ هزار زمین در نظر گرفته برای متقاضیان در سال جاری در حال حاضر ۶ هزار قطعه زمین برای این سفر آماده‌سازی شده است و ۴ هزار قطعه زمین باقی‌مانده در دهه فجر تملک می‌شود و در اختیار متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن روستایی قرار می‌گیرد. 

صالحی با اشاره به اینکه در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عملیات اجرایی قریب به ۱۳ هزار واحد مسکن روستایی آغاز شد، تصریح کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ واحد به اتمام رسیده است و در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن شهری عملیات اجرایی ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آغاز شده است که ۱۰۲ واحد آن‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی در این سفر افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود‌.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1574042

مهمترین اخبار ایران و جهان: