نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 18:27

دیدار فرمانده حرس‌الحدود منطقه حلبچه عراق با فرماندار پاوه

فرمانده حرس‌الحدود(مرزبانی) منطقه حلبچه اقلیم کردستان عراق در خصوص بازگشایی معبر کولبری و کمک به مبادلات مرزی و رونق اقتصادی بازارچه مرزی شوشمی با فرماندار پاوه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن حمید فرمانده حرس الحدود(مرزبانی) منطقه حلبچه اقلیم کردستان عراق با حضور در دفتر فرماندار پاوه با علیرضا حیدری فرماندار شهرستان پاوه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی پاوه حضور داشت مباحثی در خصوص مرز شوشمی و طرح برکت و تفاهم و همکاری هرچه بیشتر مرزی مطرح شد.

حسن حمید در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی و فرماندار پاوه و فرمانده مرزبانی شهرستان، گفت: همیشه جمهوری اسلامی در مشکلات در کنار مردم حلبچه بوده و ما هرگز مهمان‌نوازی مردم و مسوولان جمهوری اسلامی و خدمات آن‌ها را در دوران جنگ فراموش نمی‌کنیم.

وی همچنین از همکاری‌های فرماندار پاوه و مرزبانی شهرستان و امام جمعه پاوه در بازگشایی مرز شوشمی و خدمات آن‌ها در مرز قدردانی کرد.

فرماندار پاوه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مهمانان و حسن حمید فرمانده مرزبانی منطقه حلبچه و هیأت همراه از همکاری‌های آن‌ها با مجموعه فرمانداری و مرزبانی شهرستان در مرز قدردانی کرد.

علیرضا حیدری با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر، گفت: امیدواریم در راستای بازگشایی معبر کولبری و کمک به مبادلات مرزی و رونق اقتصادی بازارچه مرزی شوشمی و مبارزه با قاچاق همکاری‌ها بیش از پیش شود.

گفتنی است، این دیدار پیش از ملاقات مرزی کلانتران مرزی حلبچه و پاوه با یکدیگر برگزار شد.

در ادامه فرماندهان مرزبانی پاوه و حلبچه و هیأت همراه نشستی را در راستای مباحث مرزی در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار کردند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550542

مهمترین اخبار ایران و جهان: