نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 13:33

توجه به شهرک‌های صنعتی فامنین در دستور کار

همدان-فرماندار فامنین گفت:توجه به شهرک‌های صنعتی و رفع موانع آنها از اقدامات موثری در رشد تولید است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید روح‌الله حسینی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اظهار کرد: اراده‌ای که در مدیران استانی برای پیشرفت شهرستان فامنین وجود دارد نوید بخش و امید آفرین است.

فرماندار فامنین ادامه داد: اراده‌ای که در مدیران استانی برای پیشرفت شهرستان فامنین وجود دارد نوید بخش و امید آفرین است.

حسینی افزود: با تلاش مجموعه مدیران و مسئولان استان و اقدامات و پیگیری‌های ارزشمند استاندار محترم برای رفع موانع و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و رونق این پروژه ملی به پیشرفت شهرستان امید دارم.

فرماندار فامنین اضافه کرد: امروز یک اتحاد، وفاق و همدلی خوبی در استان و شهرستان وجود دارد و اگر پیشرفتی با این وفاق، همدلی و اتحاد در شهرستان رخ ندهد ما در برابر آیندگان مسئول هستیم.

حسینی با قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور بار دیگر ثابت کرد، ملت ایران در برابر دشمن ملت متحدی است و آنانی که به دو دنبال دوقطبی‌سازی هستند، تلاش بیهوده دارند.

وی ادامه داد: امسال سال مهار تورم و رشد تولید است و به همین دلیل فعالیت‌های کارگروه باید برجسته و در این راستا باشد.

فرماندار خاطرنشان کرد: توجه به شهرک‌های صنعتی و رفع موانع آنها از اقدامات مؤثری در رشد تولید است.

حسینی اضافه کرد: با اقدامات مثبتی که در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد در حال انجام است فامنین در راستای عمل به شعار سال پیشتاز و سال جدید سال پر رونق برای شهرستان خواهد بود.

وی همچنین موقعیت استقرار شهرک صنعتی نگارخاتون در استان را بی نظیر دانست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: فامنین قدرتمندترین و آماده‌ترین شهرستان از نظر آمادگی برای پیشرفت است و در آینده این شهرستان در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: باید نیازهای شهرک سنجیده شود این شهرک با توجه به موقعیت خود برای استان محور خواهد شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۵۱ درصد تعهد ساخت پتروشیمی ابن سینا در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد را شرکت پتروشیمی مارون بر عهده گرفته است.

حاجی بابایی ادامه داد: یکی از سرمایه گذاری‌های ما در سال ۱۴۰۲ و محوری ترین بحث‌ها در شهرستان بحث ناحیه صنعتی فامنین و شروع به کار این شهرک و آغاز فعالیت تولیدی‌ها در این شهرک است.

وی اضافه کرد: الگوی کشت حرف بلندی است و اضطرار ما است، انتخاب ما نیست.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به بیان مطالبی از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان و برنامه‌های سال آتی پیش بینی شده پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155386

مهمترین اخبار ایران و جهان: