نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 15:13

راهپیمایی روز قدس یک حرکت جهادی سیاسی و ایستادگی در برابر کفر است

اصفهان-عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تک‌تک مردم نشان از قدرت، یکپارچگی و تجلی اقتدار اسلامی هستند و راهپیمایی روز قدس یک حرکت جهادی سیاسی و ایستادگی در برابر کفر است.

آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جایگاه قدس و لزوم برائت از استکبار جهانی اظهار داشت: روز قدس در واقع روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین و حتی روز بیعت با امام (ره) و مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست است.

وی این روز را جبهه‌گیری در قبال باطل، مبارزه با ابر قدرت‌ها دانست و افزود: روز قدس روز شعار «نه غزه و نه لبنان» نیست بلکه روز حمایت از مظلومان و ملت فلسطین از استبداد و ظلم است تا از آن نجات یابند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: نقل است از مرحوم مشکینی که در حرکت برای روز قدس گام‌های خود را آهسته بردارید و غسل کنید زیرا این یک حرکت جهادی سیاسی و ایستادگی در برابر کفر است.

وی افزود: استکبار جهانی و کشورهای وابسته به آن به دنبال ایجاد شکاف بین کشورهای اسلامی هستند تا از این طریق حاکمیت خود را توسعه دهد و همچنین انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

آیت‌الله عبداللهی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی نشان از وحدت اسلامی دارد، گفت: در واقع تک‌تک مردم نشان از قدرت، یکپارچگی و تجلی اقتدار اسلامی هستند و شرکت در مراسم روز جهانی قدس در واقع پاسخگویی به ندای امام راحل (ره) برای مبارزه با صهیونیسم جهانی و نیز بیعت مجدد با رهبری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145442

مهمترین اخبار ایران و جهان: