نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 10:16

گذشت از ۱۱۰ عدد سکه باعث آزادی یک زندانی شد

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه به عشق امام رئوف زمینه ساز آزادی زندانیان در استان ادامه دارد، گفت: به عشق امام رئوف در زنجان با گذشت از ۱۱۰ عدد سکه تمام بهار آزادی یک نفر از زندان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل‌ دادگستری استان زنجان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای  عمل به پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم در سراسر کشور در شورای حل اختلاف  زنجان یک فقره پرونده حقوقی که منجر به محکومیت فردی به پرداخت ۱۱۰ عدد سکه تمام بهار آزادی در حق محکوم له و محبوس شدن وی شده بود با صلح و سازش و گذشت شاکی به عشق امام رئوف، مختومه شد.
رییس کل دادگستری استان زنجان با تشکر از تلاش‌های رئیس شورای حل اختلاف زنجان و اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان، صلح یاران و معتمدین شهرستان در راستای وظایف قانونی و اصلاح ذات البین که با انجام مذاکرات مستمر و تشکیل چندین جلسه متوالی توانستند این پرونده را که متبرک به نام امام رئوف ختم به خیر شود و زندانی از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
وی تاکید کرد :این اقدام در اجرای پویش ملی به احترام امام رئوف می‌بخشم انجام می‌شود که نشان از عشق و ارادت مردم به امام رضا(ع) دارد و باعث می‌شود تا هم خیرین مشارکت بیشتری داشته باشند و هم شکات در دادن رضایت و گذشت اقبال بیشتری نشان دهند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175142

مهمترین اخبار ایران و جهان: