نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 11:10

دبیرستان دخترانه خیرساز ۱۲ کلاسه در سمنان افتتاح شد

سمنان- آیین بهره برداری از دبیرستان دخترانه خیرساز ۱۲ کلاسه حاجیه خانم کافیه حسین میرزایی با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه و با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دبیرستان خیر ساز ۱۲ کلاسه کافیه حسین میرزایی در شهرستان سمنان افتتاح شد.

استاندار سمنان در حاشیه افتتاح این طرح بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال به ثمر رسیده که ۱۴۰ میلیارد ریال آن از محل سفر رباست جمهور به استان و ۴۰ میلیارد ریال نیز توسط خیر مدرسه ساز خانم کافیه حسین مبرزایی تأمین شده است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه دبیرستان ۱۲ کلاسه دخترانه حسین میرزایی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه آموزشی استان سمنان بود که اجرایی شد، تاکید داشت: در خصوص این پروژه یک اقدام جهادی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به مطالبه و دغدغه والدین دانش آموزان، با پیگیری‌های انجام شده این دبیرستان امروز به بهره برداری رسید، افزود: امیدواریم سایر پروژه‌های مرتبط با سفر ریاست جمهوری به استان نیز به زودی به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان همچنین گفت: در نقاط محروم و دور افتاده استان به خصوص در حوزه فضای آموزشی و مدرسه سازی، همچنان نیاز به همت و حمایت والای خیرین مدرسه ساز داریم.

به گزارش مهر، رئیسی ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191442

مهمترین اخبار ایران و جهان: