نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 10:52

تکریم خانواده شهدا در اولویت مسئولان تنگستان باشد

بوشهر- خانواده شهدا واجب‌التکریم هستند و تکریم شهدا و خانواده آنها باید با دقت و ظرافت انجام شود و اساس کار همه مسئولان در شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح پنج شنبه در نشست تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان عنوان داشت: خدمت در برخی از دستگاه‌ها مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهادهایی که پس از انقلاب با فرمان امام راحل تأسیس شدند، یک توفیق محسوب شده و شامل حال همه افراد نخواهد شد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه سپاه به ترویج فرهنگ شهدا کمک بسیار خوبی می‌کند، که این از مهمترین موضوعاتی است که باید در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با کمیت و کیفیت بیشتری دنبال شود، تا یاد، فرهنگ و سیره‌ی شهدا کمرنگ نشود.

لطفی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند با هم‌افزایی با نهادهای فرهنگی مثل دانشگاه‌ها، این امور فرهنگی تربیتی را دنبال و اجرایی کند.

تکریم خانواده شهدا در اولویت مسئولان تنگستان باشد

لطفی تاکید کرد: خانواده شهدا واجب‌التکریم هستند و تکریم شهدا در تنگستان باید با دقت و ظرافت انجام شود و اساس کار همه مسؤلین در شهرستان قرار گیرد، همچنین امور اشتغال، درمان و مسکن این خانواده‌ها باید به صورت جدی پیگیری شود.

مقام عالی دولت در تنگستان با بیان اینکه وقتی سمت خانواده شهدا می‌رویم، باید با نیت زیارت ایشان برویم، اظهار داشت: نسل جوان امروز باید این روحیه و فضا را درک کند تا به این مهم برسند که این فضای امروز جامعه را چه کسانی برای ما به وجود آوردند.

وی تصریح کرد: ساماندهی گلزار شهدا و نصب تمثال شهدا را باید به صورت نقطه‌ای در سطح روستاها و شهرهای شهرستان دنبال کرده و اجرایی کنیم.

لطفی گفت: در طول این مدت نوع مدیریت جناب محمدی و پیگیری‌های خواسته‌ها و امور مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران توسط ایشان، به گونه‌ای بود که رضایت این عزیزان را به همراه داشت.

احمد لطفی بیان داشت: آقای صدریان از فرزندان شهدا بوده که قرار هست در تنگستان، زنجیره خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکمیل کنند.

در پایان این نشست از زحمات داریوش محمدی تقدیر و عیسی صدریان‌آزاد به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161342

مهمترین اخبار ایران و جهان: