نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:40

گرمِ گرم لب مرز؛ امام جمعه کرمانشاه از روحیه بالای مرزداران تجلیل کرد

سربازان ارتشی در نقطه صفر مرزی قصرشیرین در حضور آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و امیر سلیمان طاهری فرمانده ارشد نظامی ارتش در غرب کشور رجزخوانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به همراه امیر طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور در گرمای بالا ۴۷ درجه سانتی‌گراد از پایگاه‌های ارتش در نقطه صفر مرزی بازدید کردند.

 

«رجزخوانی سربازان غیور ارتشی در نقطه صفر مرزی قصرشیرین در‌ حضور آیت‌الله علماء و امیر طاهری و جمعی از فرماندهان»

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این بازدید با تجلیل از روحیه بالای مرزداران ارتش، اظهار کرد: امروز هوشیاری نظامیان ما باعث اقتدار کشور در همه زمینه‌ها شده و همین اقتدار بحمدالله مایه یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

وی در گفت‌وگو با سربازان نقطه صفر مرزی از مرز داری به عنوان جهاد فی سبیل‌الله یاد کرد و گفت: این روحیه بالای نظامیان در کنار قدرت و عزتی که از برکت ایثار و فداکاری مرزداران غیور به دست آمده باعث آرامش مردم و پیشرفت بیشتر کشور شده است. 

در این بازدید امیر طاهری از آمادگی ارتشیان برای امنیت مرزها در ایام اربعین یاد کرد و اظهار امیدواری کرد: با اقتدار نظامیان کشور بتوانیم مرز خسروی را یکی از امن‌ترین مرزها برای تردد زائران عتبات عالیات نماییم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397686

مهمترین اخبار ایران و جهان: