نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 13:28

تشکیل ۲۸۳ محله اسلامی در کردستان

سنندج - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاکنون ۲۸۳ محله اسلامی در سطح استان فعال شده و تیم های تخصصی برای بررسی آسیب های محلات در این راستا شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان الله گشتاسبی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی محلات اسلامی در سنندج، اظهار داشت: انجام وظایف مشترک اعضا در کنار رسالت ذاتی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند زمینه‌ساز تعامل بیشتر برای اجرای امور محلات اسلامی باشد.

وی افزود: امروز علاوه بر امورات جاری و سازمانی که به عهده همه ماست باید برای ایجاد یک توازن و عدالت در جامعه سمت و سو و هدف را مشخص و برای بهتر انجام دادن آن تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: هدف ما در نظام مقدس اسلامی ایجاد یک عدالت نسبی است چرا که باید عدالت را به شیوه‌ای که نظام و ارزش‌های ما به آن پایبند هستند، برقرار کنیم.

وی تصریح کرد: ۲۸۳ محله اسلامی در سطح استان علاوه بر روش‌های جاری باید مورد رصد و بررسی قرار گیرند و کمک کنیم تا مردم دچار دودستگی نشوند.

سردار گشتاسبی اظهار داشت: لازم است یک تیم کارشناسی با حضور نهادهایی که بیشترین تأثیرگذاری را دارند تشکیل شود تا مشکلات محلات اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430342

مهمترین اخبار ایران و جهان: