نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 15:20

مشکل بی‌آبی در ۲ روستای چگنی تا ۱۰ روز آینده رفع می‌شود

مدیر آب و طرح‌های آبرسانی روستایی شرکت آب‌وفاضلاب لرستان از رفع مشکل بی‌آبی دو روستای چگنی در صورت رفع معارض محلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمودوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره بی‌آبی در دو روستای شهرستان چگنی اظهار داشت: فاز اول آبرسانی به روستاهای «کی‌برآفتاب» و «چاه ذوالفقار» اجرایی‌شده‌ و پیمانکار فاز دوم نیز مشخص شده‌است.

وی افزود: معارض‌های محلی فعلاً اجازه ادامه پروژه آبرسانی به کی برآفتاب و چاه ذوالفقار را به ما نمی‌دهند و مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان و فرماندار چگنی پیگیری‌هایی را در این ‌رابطه انجام داده‌اند.

مدیر آب و طرح‌های آبرسانی روستایی شرکت آب‌وفاضلاب لرستان با اشاره به تشکیل قرارگاه رصد و پایش چگنی عنوان کرد: این قرارگاه به‌صورت هفتگی پیگیر مسائل و مشکلات این شهرستان است.

وی بیان کرد: مشکل معارض محلی برای آبرسانی به کی برآفتاب و چاه ذوالفقار حدود یک هفته تا 10 روز آینده با مساعدت مسئولان ذی‌ربط رفع می‌شود تا این پروژه بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

محمودوند گفت: آب سالم و کافی با اجرای پروژه آبرسانی به کی برآفتاب و چاه ذوالفقار تا دو ماه آینده در اختیار مردم این روستاها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 644/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1427186

مهمترین اخبار ایران و جهان: