نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 16:29

انتصاب امام جمعه تبریز به عضویت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تبریک انتصاب امام جمعه تبریز به عضویت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: این نشان از جایگاه نماینده ولی فقیه در استان، رضایت رهبر معظم انقلاب و نوآوری های ایشان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به نقش سواد رسانه‌ای در پیشگیری و کاهش آسیب‌های فضای مجازی، اظهار کرد: با توجه به این مهم باید ارتقای سواد رسانه ای در بین جوانان و نوجوانان در اولویت باشد.

وی افزود: البته برای این منظور باید از اساتیدی استفاده کرد که واقعا حرفی برای گفتن دارند.

خرم اضافه کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه های استان باید آموزش سواد رسانه ای به شکل کارآمد را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: باید مضرات استفاده از شبکه های اجتماعی را برای جوانان تبیین و تشریح کرد.

خرّم یادآوری کرد: امسال جشن عید سعید غدیر در آذربایجان شرقی و به ویژه تبریز به بهترین شکل ممکن و با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

وی بیان کرد: امیدوارم برگزاری باشکوه جشن عید سعید غدیر ، الگوی مناسبی برای دیگر رویدادهای فرهنگی و مذهبی در سطح استان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از برخورد خوب فرماندهی انتظامی استان در موضوع حجاب و ضرورت حمایت همه‌جانبه از آن تشریح کرد: دشمن برای حجاب برنامه ریزی دارد که ما نیز برای نقش بر آب کردن توطئه های آنان و برخورد هوشمند با این موضوع باید برنامه ریزی داشته باشیم.

وی همچنین با تبریک انتصاب امام جمعه تبریز به عضویت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: این نشان از جایگاه نماینده ولی فقیه در استان، رضایت رهبر معظم انقلاب و نوآوری های ایشان دارد.

خرّم افزود: این فرصت بزرگی برای استان است که نماد آن برگزاری یکی از پرشورترین نماز جمعه های کشور در استان می باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395642

مهمترین اخبار ایران و جهان: