نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 20:50

باند سرقت خودرو در اردبیل متلاشی شد

اردبیل- رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: با مراقبت‌های پلیس آگاهی، باند سرقت خودرو در اردبیل متلاشی و اعضای این باند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد تقوی عصر یکشنبه در جریان دستگیری اعضای باند سرقت در اردبیل اظهار کرد: از سارقان ۶ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ کشف شد و مقادیری نیز قطعات خودرو از این سارقان به دست آمد.

وی شگرد خاص این سارقان را در مناطق مختلف شهر یادآور شد و تصریح کرد: این سارقان به شکل غافلگیرانه صاحبان خودرو را که به صورت کوتاه مشغول بستن در و یا خرید از دکه و داروخانه بوده و خودروی خود را روشن رها کرده بودند، شناسایی و نسبت به انجام سرقت اقدام می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: اعضای این باند سرقت در محلات مختلف اردبیل به ویژه مناطق با جمعیت کمتر سعی می‌کردند سرقت خود را در اول صبح و یا آخر شب انجام داده و در این کار شیوه‌های مختلفی را نیز به کار می‌گرفتند.

تقوی افزود: بارها برای رانندگان خودرو یادآوری لازم را مبنی بر روشن رها کردن خودرو داده‌ایم که متأسفانه همچنان برخی از افراد در این زمینه متوجه اهمیت موضوع و یا سرقت‌های ناشی از این امر نشدند که انتظار می‌رود همچنان صاحبان خودرو مراقبت بیشتری را از وسیله نقلیه خود انجام داده و به هیچ عنوان خودروی روشن خود را به حال خود رها نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از این باند سرقت ۶ دستگاه خودرو که از تبریز، مشگین‌شهر، تهران و اردبیل سرقت کرده بودند، کشف و ضبط شده و قطعات خودرو نیز به دست آمده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل اضافه کرد: پلیس آگاهی هیچ مماشاتی را با سارقان در ابعاد مختلف انجام نمی‌دهد و قاطعانه در قالب طرح‌های مختلف با باندهای سرقت مقابله کرده و اجازه نمی‌دهد تا ناامنی در استان حاکم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153965

مهمترین اخبار ایران و جهان: