نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 15:32

دشمن با دورغ‌پراکنی به دنبال ایجاد بحران هویت است

زنجان-رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: دشمن با دورغ‌پراکنی به دنبال ایجاد بحران هویت و بیهوده‌گرایی است. 

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی، ظهر دوشنبه در یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان، اظهار کرد: در دنیای امروزی دشمن هر لحظه در حال دروغ‌پراکنی است و از معنا بی‌معنایی می‌سازد و به دنبال وارونه جلوه دادن حقیقت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن علیه کشور ما جنگ ترکیبی به راه انداخته است و فای مجازی میدان عمل آن‌ها شده، ابراز کرد: برای تغییر این وضعیت وظیفه ما امیدآفرینی و خدمت‌رسانی است تا مردم در فضای واقعی خدمات را ببیند و به نقشه‌های شوم دشمنان آگاه شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال ایجاد بحران هویت است، گفت: امروز در موقعیتی هستیم که توفیق خدمت داریم و باید هر روز انسان‌هایی از جنس انقلاب را بر لشکر خودمان اضافه کنیم.

وی دشمنان انقلاب اسلامی را شکست‌خورده خواند و گفت: در جنگ نرم امروز خیلی از افراد دچار خطای محاسباتی هستند و دشمن تصور می‌کند با ابزار مادی و فناوری خود، برتری دارد درحالی‌که چنین نیست.

سردار زهرایی یادآور شد: فتنه سال گذشته یک فتنه بزرگ ترکیبی علیه نظام اسلامی بود و برخی در بیرون، دچار اشتباه محاسباتی شدند و دروغ های بسیاری را در زیست مجازی خود پذیرفتند.

وی به ارتقای آگاهی جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و افزود: فتنه سال گذشته نشان داد شهدایی مثل «آرمان‌ها و عجمیان‌ها» که از گروه‌های جهادی برخواسته بودند، ورق فتنه را به نفع نظام اسلامی برگرداندند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: نوک قله حرکت‌های جهادی تربیت نسل «حججی‌ها، دانشگرها، آرمان‌ها و عجمی ها» است و ما لشکری انسان‌ساز برای انقلاب هستیم و در تمدن نوین اسلامی باید پیش رو و پیش‌قراول باشیم.

زهرایی خاطرنشان کرد: از روزی که قابیل سنگی بر سر هابیل زد و خون حق جاری شد در طول تاریخ همواره بین حق و باطل درگیری و نبرد وجود داشته و هم اکنون که در آخرالزمان هستیم این رویارویی به حد اعلای خود رسیده است.

وی با اشاره به صحنه نبرد تمدنی، عنوان کرد: اگر به رویارویی تمدن غرب و جهان اسلام نگاه کنیم میبینم شیاطین به آخر خط رسیده‌اند و کار آن‌ها انداختن مومنان به جان هم است و از تمام حربه‌ها و ابزارهای شیطانی و وسوسه انگیز برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به جنگ ترکیبی و چند وجهی دشمن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شیطان به وسیله ایادی خود که همان استکبار است می‌خواهد دنیا را به بی‌هویتی برساند و از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنند و ادعا دارد که خدایی وجود ندارد و اگر هم باشد هیچ تاثیری ندارد و با این دیدگاه می‌خواهند مکتب بیهوده‌گرایی ترویج داده و بشریت را به بی‌هویتی بکشانند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان این است که در جامعه اسلامی بی‌هویتی را گسترش داده و در مقابل ارزش‌ها، ضد ارزش تولید و دروغ و شایعه‌پراکنی می‌کند و آن را واقعی جلوه می‌دهند و در این نبرد تمدنی باید جایگاه خود را بشناسیم.

سردار زهرایی افزود: در جنگ شناختی سال گذشته همه به میدان آمدند و رویکرد نظام اسلامی، شنیدن همه صداها بود ولی آنجا که بچه‌هایی از جنس انقلاب به میدان آمدند این فتنه به نفع انقلاب برگشت.

وی با اشاره به اینکه در جنگ شناختی سال گذشته که همه به میدان آمدند در مجموع ۹ نفر از شهدای امنیت، مسئول یا عضو بسیج سازندگی بودند، تصریح کرد: چشمه جوشان انقلاب اسلامی که از مکتب عاشورایی الهام می‌گیرد، تمام شدنی نیست زیرا این مکتب، «آرمان ها» تربیت می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441965

مهمترین اخبار ایران و جهان: