نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 21:18

پرواز پهپاد به عملیات‌های امدادی بوشهر اضافه شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر استفاده از پهپاد در عملیات‌های امدادی را مورد اشاره قرار داد و گفت: هلال احمر استان بوشهر به سیستم‌های پروازی پهپادی برای عملیات امدادرسانی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر عصر امروز به همراه فرماندار دیلم در بازدید از پروژه‌های امدادی هلال احمر از جمله انبار هلال احمر در دیلم اظهار داشت: تأمین اقلام و تجهیزات امدادی برای استفاده در مواقع بحرانی همواره جز اولویت‌های هلال احمر بوده است.

وی بیان کرد: وجود مکان مناسب برای حفظ و نگهداری تجهیزات امدادی از جمله مسائلی است که در شعب مختلف هلال احمر استان مورد توجه ویژه قرار دارد و شهرستان دیلم هم از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: عملیات ساخت انبار امدادی دیلم مراحل پایانی و تجهیز خود را طی می‌کند و ان‌شاء‌الله در هفته دولت با حضور مسئولان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در بازدید از این انبار دیلم با وجود نصب سیستم اعلام حریق، دستور نصب سامانه اطفا حریق به منظور بالابردن سطح ایمنی این انبار نیز صادر شد و در هفته جاری این مهم نیز نصب و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرا فازهای بعدی مجموعه شامل دیوارکشی و محوطه‌سازی در دستور کار قرار دارد و با حمایت فرماندار دیلم یک سالن ورزشی چند‌منظوره در دیلم احداث می‌شود.

ایزدپناه با بیان اینکه پروژه انبار امدادی شعبه دیلم در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه و تجهیز آن به اقلام امدادی، ظرفیت امدادرسانی در زمان حوادث در این شهرستان افزایش می‌یابد.

وی تأمین ایمنی در تمام مأموریت‌های هلال احمر را جز اصول مهم دانست و بیان کرد: اطمینان از وجود انبارهای ایمن برای حفاظت از تجهیزات امدادی و عملیاتی هلال احمر ضروری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تجهیز هلال احمر به امکانات پیشرفته امدادی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا با برنامه‌ریزی انجام شده هلال احمر استان بوشهر به سیستم‌های پروازی پهپادی برای عملیات امدادرسانی مجهز می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440665

مهمترین اخبار ایران و جهان: