نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 16:26

پاسداران فرهنگ عزت، افتخار و شهادت را معنا کردند

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: پاسداری فرهنگ عزت، خار چشم دشمنان و قوت قلب مردم است و پاسداران فرهنگ عزت را در جامعه معنا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اهمیت ماه شعبان مردم را به بهره گیری از برکات ماه شعبان فرا خواند.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک شعبان پر از رحمت، خشنودی و رضوان است و باید تلاش کنیم از این فرصت به بهترین نحو استفاده نمائیم.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به پنجم اسفند سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پاسداری فرهنگ عزت، افتخار و ایثار و شهادت است.

باقری بنابی جایگاه سپاه پاسداران را در قلب مردم دانست و ادامه داد: امروز سپاه پاسداران خار چشم دشمنان و قوت قلب مردم و دوستان ایران است.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب، ایشان علما را به ارتباط با جوانان و دانشجویان و حضور در مراکز دانشجویی سفارش کرد و گفت: با حرف نو، بیان نو و منطق نو با جوانان گفتگو و گره‌های ذهنی آنها را باز کنید.

باقری بنابی همچنین مطالبات کشاورزان پنبه کار را یادآور شد و بیان کرد: انتظار می‌رود به دنبال تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان تمام مطالبات کشاورزان پنبه کار پارس آبادی هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

وی ادامه داد: از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری می‌خواهیم تدابیری برای پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات کشاورزان پنبه کار پارس آبادی به عنوان قشر زحمتکش را داشته باشند.

باقری بنابی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: حجاب و عفاف مهمترین عامل برای تقویت بنیان خانواده است و باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان در جامعه می‌شود، اضافه کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054321

مهمترین اخبار ایران و جهان: