نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 17:37

بکارگیری ظرفیت نخبگان در مطالعه و اجرای پروژه‌های رشت ضرورت دارد

رشت- عضو شورای اسلامی شهر رشت بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان این شهر در اجرای پروژه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کریمی کرنق امروز شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی رشت، با بیان اینکه بدون وقفه باید این پروژه اجرایی شود، اظهار کرد: باید بدون لج و لجبازی، برای تحقق پروژه‌ها تلاش کنیم و همه با هم همان گونه که در انتخاب شهردار رأی قاطع دادیم، برای تصویب و اجرایی شدن این پروژه نیز قاطعانه عمل کنیم.

تلاش برای اجرای پروژه‌های خوب در رشت طی دو سال آتی

«نادر حسینی» عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: پس از سال‌ها قرار است در شهر رشت طی دو سال آتی اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی رقم بخورد و این را به فال نیک می‌گیریم و خروجی این برنامه‌ها یقیناً برای شهر رشت و شهروندان بسیار مثمر ثمر است.

وی با بیان اینکه سالیان طولانی شوراها و شهرداران در آرزوی تحقق چنین اقدام بزرگی بودند افزود: شهردار رشت سابقه عمرانی بالایی دارد و یقیناً در خروجی این طرح‌ها و اقدامات می‌تواند بسیار تأثیر گذار باشد.

این عضو شورا با تاکید به اینکه برای اجرای این پروژه‌ها از ردیف‌هایی کسر می‌شود، گفت: موافق این اقدام هستیم اما معتقدم باید از ردیف‌هایی کسر شود که در مباحثی همچون نهضت آسفالت و … مشکلی ایجاد نشود.

حسینی با اشاره به اینکه با اصل این لایحه کاملاً موافقم، اضافه کرد: امیدواریم افتتاح این پروژه‌ها به طور همزمان و با حضور رئیس جمهور انجام شود.

بهره گیری از ظرفیت نخبگان در پروژه‌های رشت

«سید حسین رضویان» عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، اظهار کرد: در جلسه امروز شورا انگیزه و اراده جدی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب لایحه مطرح شده را مشاهده کردم که بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید در اجرای این پروژه‌ها تمامی دیدگاه‌ها را بررسی کنیم افزود: سالهاست که در رشت پروژه عمرانی با این حجم مشاهده نشده است، اما با توجه به اینکه این مهم در منظر عموم نیز قضاوت می‌شود باید تلنگرهایی به خودمان داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه نگاه به زمینه‌ها، سنجش ترافیکی و شهر انسان محور تصریح کرد: از شهردار رشت تقاضا می‌شود با توجه به اینکه سرانه نخبگی در رشت بسیار بالا است، با بهره مندی از ظرفیت پرسنل خوبی که در واحد مطالعات و پژوهش شهرداری حضور دارند یک لایحه دیگر نیز در راستای تحقق شهر انسان محور ارسال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322465

مهمترین اخبار ایران و جهان: