نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 17:48

قاچاقچی مسلح در کهنوج دستگیر شد

کرمان - جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: فردی شرور که اقدام به خرید و فروش سلاح غیر مجاز و مواد مخدر می کرد توسط پلیس در کهنوج دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالعلی روانبخش ظهر پنج شنبه در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت شهرستان کهنوج در راستای شناسایی و دستگیری عاملان جرایم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور که اقدام به خرید و فروش سلاح غیر مجاز و مواد مخدر می‌کرد، مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با هوشیاری و سرعت عمل طی یک عملیات ضربتی، این شرور را در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

جانشین انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه همکاری با قاچاقچیان در حمل مسلحانه مواد مخدر و خرید و فروش سلاح غیر مجاز است، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور، یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه تعدادی خشاب و فشنگ جنگی و ۱۰ کیلو تریاک کشف و این متهم پس از واکاوی‌های اطلاعاتی با تکمیل پرونده تحویل مسئولان قضائی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302621

مهمترین اخبار ایران و جهان: