نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 13:59

هراس صهیونیست‌ها از بیم عملیات‌ استشهادی جدید مقاومت فلسطین

منابع فلسطینی به هراسی اشاره کردند که عملیات های استشهادی فلسطینیان در دل صهیونیست‌ها انداخته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس اعلام کرد: جنایت ترور بامداد امروز در نابلس نشان از سیاست قتل و ترور کابینه افراطی علیه ملت و سرزمین ما دارد.

وی افزود: ترور قهرمانان مقاومت هرگز انقلاب ملت ما را خاموش نخواهد کرد و سبب نخواهد شد که جوانان به پاخاسته ما از ایفای نقش خود در دفاع از ملتمان دست بردارند. جنایات اشغالگران صهیونیست، مقاومت و عملیات های جانانه بیشتر را به همراه خواهد داشت.

القانوع گفت: این حمله فزاینده علیه ملت ما، تبعات سنگینی برای اشغالگران به همراه دارد و به جوانان به پاخاسته و همه مبارزان انگیزه مضاعفی برای ادامه اقدامات علیه اشغالگران و وارد کردن ضربات به آنها با همه ابزار می دهد.

زخمی شدن نظامی اسرائیلی در رام الله

خبر دیگر اینکه اشغالگران صبح امروز جمعه اعلام کردند که یک نظامی اسرائیلی در جریان درگیری های شب گذشته در شهرک «قبیا» در رام الله در کرانه باختری زخمی شده است.

این نظامی با سنگ در جریان حمله به روستای مذکور زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

در جریان حمله نظامیان صهیونیست به این روستا در غرب رام الله درگیری های سنگینی میان فلسطینیان و اشغالگران رخ داد.

نگرانی صهیونیست‌ها از عملیات‌های شهادت طلبانه

«رمزی فیاض» تحلیلگر فلسطینی اعلام کرد: هراس شدیدی از تکرار عملیات های استشهادی به ویژه عملیات های انفرادی مشابه عملیات تل آویو وجود دارد.

وی افزود: عملیات انفرادی که با امکانات محدود قابل اجراست. این عملیات‌ها در راستای واکنش به جنایات اشغالگران انجام می شود. افزایش حملات شهرک نشیان و نظامیان صهیونیست، واکنش فزاینده متقابل فلسطینیان را به دنبال دارد.

این درحالی است که منابع فلسطینی پیش بینی می‌کنند که عملیات های استشهادی بیشتری در آینده علیه نظامیان و شهرک نشینان در پست های نظامی و شهرک ها و مناطق اشغالی رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1340521

مهمترین اخبار ایران و جهان: