نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 10:51

اجرای «پروژه مهر» در استان هدفگذاری شد

یاسوج_ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجرای «پروژه مهر» در استان هدفگذاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از همه ظرفیت‌های لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس در سطح استان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به مدارس دولتی رویکرد اصلی در اجرای برنامه‌های ستاد بازگشایی مدارس است، اظهار کرد: ب / شروع این پروژه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده است و هم اکنون در حال انجام است.

جمالی آرند افزود: توزیع کتب درسی بین نمایندگان کتاب شهرستان‌ها و مناطق نیز با برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است و پیش بینی می‌کنیم از ۱۰ شهریورماه کتاب‌های درسی در اختیار مدیران مدارس جهت تحویل به دانش آموزان قرار گیرد تا در ابتدای مهرماه همه دانش آموزان کتاب داشته باشند.

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران مدارس نیز اظهار داشت: انتخاب و انتصاب مدیران باید با حساسیت و دقت کامل صورت گیرد تا مدیرانی جوان، باانگیزه، مؤمن و انقلابی به ویژه برای مدارس دولتی انتخاب شوند.

جمالی آرند با اشاره به ضرورت هدایت تحصیلی گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم به صورت هدفمند پیگیری می‌شود تا شاهد تحقق یک انتخاب مطلوب متناسب با علایق و استعداد دانش آموزان باشیم.

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان با اشاره به کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی سال گذشته توسط اداره روابط عمومی و تشکر از زحمات اعضای کمیته توجیه و تبلیغ گفت: همه اعضا مانند گذشته حداکثر تلاش را داشته باشند تا در مقدمات بازگشایی مدارس، از تمامی ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده شود.

جمالی آرند اظهار امیدواری کرد: سایر کمیته‌ها با تلاش و جدیت مقدمات بازگشایی مدارس در مهرماه را با استفاده از همه ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و شایسته انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1321065

مهمترین اخبار ایران و جهان: