نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 10:09

برگزاری اردوی سراسری علمی فرهنگی عشایری در آذربایجان غربی

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان آذربایجان غربی گفت: بیست و دومین اردوی سراسری علمی فرهنگی دانش آموزان عشایری استان با شرکت ۶۸ نفر از دانش آموزان عشایر استان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،سامی رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان آذربایجان غربی اظهار داشت: بیست و دومین اردوی سراسری علمی فرهنگی دانش آموزان عشایری استان با شرکت ۶۸ نفر از دانش آموزان عشایر استان از ۱۶ تیر ماه تا ۲۸ تیر ماه در قالب دو تیم پسران متوسطه دوره اول و دوم از ۱۶ لغایت۲۱ و دو تیم دختران متوسطه دوره اول و دوم از ۲۲ تیرماه لغایت ۲۸ تیر ماه در حال برگزاری است .

وی افزود: این اردو یک اردوی تمام ساحتی است که سخنرانان این اردو، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه، معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور  هستند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در آیین افتتاحیه از دو نفر از دانش آموزان عشایرپذیرفته شده در کنکور سراسری ۱۴۰۱ (رشته پزشکی و دارو سازی) توسط مسولین کشوری تقدیر به عمل آمد.

 خاطرنشان می‌شود دختران دانش آموز عشایر استان نیز امروز پنج شنبه از ایستگاه راه آهن تبریز راهی این سفر مقدس و معنوی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1359765

مهمترین اخبار ایران و جهان: