نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 09:52

دولت سیزدهم آرزوهای نشدنی را برآورده کرد

شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌ها آماده سفر دولت به استان باشند.

به گزارش فارس از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق با اشاره به در پیش بودن سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌ها آماده سفر دولت به استان باشند.

فرماندار بویراحمد افزود: دولت طی این دو سال کارهای زیادی در شهرستان بویراحمد انجام داده است که بیشتر این خدمات در روستاها بوده و شاهد مهاجرت معکوس به روستاها هستیم.

وی بیان کرد: در سیل سال گذشته ۱۳ هزار لوله مجانی بین کشاورزان شهرستان توزیع شد، اصلاح شبکه آب یاسوج به یک مصیبت تبدیل شده بود و یک آرزو بود اما در دولت سیزدهم انجام شد.

این مسئول بیان کرد: پروژه آبرسانی به لوداب سال گذشته انجام شد و فاز دوم این پروژه در دست اجرا است.

مهدوی‌مطلق بیان کرد: جاده مورنا به ولی حسین یک نسل را گذراند اما در دولت سیزدهم به پروژه توجه ویژه شد.

وی بیان کرد: جاهایی دولت کار کرده که مردم ناامید بودند جاده آبشور که بخشی کار شده و به زودی آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در بردپهن جلیل از خدمات دولت بهره‌مند شدند، گفت: گازرسانی به چاه پازنان دشت‌روم و تنگ تامرادی آرزو بودند و مردم این مناطق فکر نمی کردند که روزی گازدار شدند اما دولت سیزدهم به آنها توجه ویژه ای داشت.

مهدوی‌مطلق با اشاره به پیشرفت خوب سد تنگ سرخ در دو سال دولت سیزدهم گفت: پیشرفت پروژه پاتاوه به دهدشت در دو ساله دولت سیزدهم چشم‌گیر بود.

فرماندار بویراحمد از کلنگ‌زنی پروژه گاز مختار در سفر دولت به استان اشاره و عنوان کرد: مدیران خدمات دولت را تبیین کنند.

مهدوی مطلق در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با گرم شدن هوا احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع وجود دارد، گفت: در زمان آتش‌سوزی همه دستگاه‌ها موظف به همکاری و مهار آتش هستند.

این مسئول در خصوص انتقادها از بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن پسوند انقلاب اسلامی را فراموش نکند باید جهادی و انقلابی کار کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه شهرداری‌ها توقع داریم هر چه زودتر مطالبات کارگران پرداخت شود ضمن اینکه پرداخت اعتبارات تملک دارایی بی‌سابقه بوده است.

وی بیان کرد: می‌خواهیم در ورودی ابشار یاسوج گیت بگذاریم که درامد پایداری برای شهرداری باشد اما مافیا برنامه دیگری دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1307121

مهمترین اخبار ایران و جهان: