نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 09:58

واحدهای صنفی بوشهر اهتمام ویژه‌ای برای رعایت عفاف داشته باشند

بوشهر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: رعایت عفاف و حجاب در واحد های صنفی به استناد ماده ۱۷ قانون نظام صنفی الزامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمد زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متصدیان واحدهای صنفی سراسر استان بوشهر به استناد ماده ۱۷ قانون نظام صنفی ملزم به رعایت قوانین و مقررات جاری از جمله رعایت حجاب و عفاف هستند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان همیشه به طور خودجوش با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همگام بوده‌اند، افزود: همکاری مستمر واحدهای صنفی در راستای عمل به دستورات و فرامین دینی در خصوص رعایت قوانین و مقررات مربوطه به ویژه رعایت حجاب یک امر مهم در مقابله با اهانت به حرمت‌های الهی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: امروزه دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را به سمت و سوی بی اعتقادی به مسائل دینی و عدم رعایت حجاب هدایت کنند که در همین خصوص همه وظیفه داریم با امر به معروف و نهی از منکر و رعایت قوانین دینی و ملی به سلامت جامعه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه عدم رعایت حجاب اسلامی در برخی واحدهای صنفی باعث نارضایتی مردم و مسئولین خواهد شد، تاکید کرد: مراجع ذیصلاح نظیر اماکن نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و غیره در راستای جلوگیری از انحرافات دینی و فرهنگی به صورت مستمر در حال انجام اقدامات و پیگیری‌های لازم در مقابله با پدیده بی حجابی در جامعه می‌باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1210565

مهمترین اخبار ایران و جهان: