نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 23:40

نمایشگاه آثار هنری و فرهنگی کودکان و نوجوانان لرستانی برپا می‌شود

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از برپایی نمایشگاه آثار هنری، فرهنگی و ادبی کودکان و نوجوانان این استان با موضوع معرفی شخصیت امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محمدی امروز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت رحلت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت در مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر استان لرستان اجرا شده است.

وی افزود: برنامه‌های کانون با هدف معرفی شخصیت و اندیشه‌های امام (ره) و کتاب‌های ایشان به کودکان و نوجوانان در حال برگزاری هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اضافه کرد: فضاسازی مراکز، قصه گویی با موضوع از تولد تا عروج، معرفی شخصیت امام (ره)، معرفی کتاب قیام، زندگی و رحلت امام (ره)، خورشید در کوچ در بخش فرهنگی و دل نوشته‌های ادبی و ساخت کتیبه‌های سفالین با مضامین، خوشنویسی از اشعار امام (ره) در بخش هنری در مراکز کانون لرستان اجرا شد.

محمدی، بیان داشت: معرفی وقایع و ایام قیام خونین ۱۵ خرداد برای آشنایی اعضا با این روز نیز، جز برنامه‌های مراکز در سراسر استان است.

وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد قرار است در روز ۱۴ خرداد همزمان با مراسم گرامی داشت رحلت امام خمینی (ره) نمایشگاه آثار هنری، فرهنگی و ادبی در حوزه علمیه کمالیه توسط کانون پرورش فکری برپا شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، اظهار داشت، در این نمایشگاه آثار برتر نقاشی اعضای مراکز کانون از سراسر استان با موضوع معرفی شخصیت امام (ره) و اشعار اعضای ادبی در معرض دید عموم قرار گیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1260065

مهمترین اخبار ایران و جهان: