نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 21:07

کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان راهی کرمان شد

اصفهان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کاروان بزرگ دختران حاج قاسم با هدف تجدید پیمان با این شهید والامقام راهی کرمان شدند.

محمدرضا جان‌نثاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ۲ هزار مادر و دختر اصفهانی تحت عنوان کاروان دختران حاج قاسم به کرمان سفر کردند.

وی ادامه داد: این کاروان با هدف زیارت مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط مجموعه‌های فرهنگی و مردمی از گلستان شهدا و محلات مختلف شهر اصفهان اعزام شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: این کاروان با هدف تجدید پیمانی دوباره با سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی راهی کرمان شده است.

دشمن برای نسل جوان ما برنامه دارد

جان‌نثاری تأکید کرد: همگان باید هوشیار باشند که دشمن برای نسل جوان ما برنامه دارد و همه تلاش خود را برای ناامید کردن نسل جوان و بدبین کردن آنان نسبت به انقلاب و نظام، کار گرفته است.

وی افزود: در این شرایط افکار، اندیشه و راه و رسم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همچون ریسمانی نجات بخش می‌تواند نسل جوان را از گرداب فتنه‌های دشمن رهایی دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: گفتمان شهید ِقهرمان حاج قاسم سلیمانی باید مادام در جامعه در جریان باشد و لحظه‌ای غفلت از این روح و اندیشه عظیم عواقب جبران ناپذیری را رقم خواهد زد.

جان‌نثاری افزود: این سفر فرهنگی، تبیینی و زیارتی با هدف گره خوردن اندیشه دختران اصفهانی با آرمان‌های حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی شده و در حال برگزاری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203521

مهمترین اخبار ایران و جهان: