نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 16:43

حضور فعال بنیاد حفظ آثار کرمانشاه در نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»

کرمانشاه- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه گفت: دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت به نمایش درآمد.

سردار بهروز خوشبخت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» با محوریت ارائه دستاوردهای پنج ساله سازمان‌ها و ادارات کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برپا شده که از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ دی ماه برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه عملکرد، دستاوردها و آثار خود را در نمایش نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» به نمایش گذاشت و روز شنبه ۱۷ دی با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتتاح شد و در روز ۲۱ دی ماه به اتمام رسید.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: این نمایشگاه با محوریت ارائه دستاوردهای پنج ساله سازمان‌ها و ادارات کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با همایش مدیران بنیاد در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه عملکرد پنج ساله دستاوردها و آثار خود را به نمایش گذاشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 976721

مهمترین اخبار ایران و جهان: