نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 22:25

وداع دهه نودی‌ها با لاله بی نشان+عکس

دهه نودی‌های دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان با لاله بی‌نشان زهرایی وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، آیین وداع با پیکر پاک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور دانش‌آموزان و دهه نودی‌های دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان برگزار شد.

در این برنامه که در مدرسه شاهد پسرانه امام حسن مجتبی(ع) مسجدسلیمان برگزار شد، دانش‌آموزان گرداگرد تابوت شهید گمنام حلقه زدند و او را چون نگینی در برگرفتند.

دانش‌آموزان مسجدسلیمانی و همشهریان شهید داریوش محمدی دهدزی، همچنین در جوار شهید گمنام میهمان خود دقایقی به سینه‌زنی برای ام الشهدا حضرت فاطمه زهرا(س) پرداختند.

همچنین آیین وداع با پیکر پاک شهید گمنام در مدرسه شاهد پسرانه امام رضا(ع) مسجدسلیمان دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد، شهید سعید کریمی و شهید سعید درافشان برگزار شد که دانش‌آموزان این مدرسه نیز به گرمی از لاله بی‌نشانی زهرایی استقبال کردند.

در این آیین، دانش‌آموزان مدرسه شاهد، دانش‌آموزان ضمن وداع با این شهید گمنام تازه تفحص شده با نوحه‌خوانی عهدی مجدد با آرمان‌های شهدا بستند.

 

این شهید گمنام یکی از ۱۴ لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در ۱۴ نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609921

مهمترین اخبار ایران و جهان: