نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 11:26

پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ایثارگران ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری یک هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگران ایلام پرداخت شده است.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، صبح دوشنبه ۱۸ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ۹ ماهه نخست سازی جاری، یک هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ایثارگران پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات کم بهره در قالب ۶۶۸ فقره با سرانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جامعه ایثارگران اعم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ... پرداخت شده است.

وی افزود: علاوه بر این طی این مدت ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق صندوق شاهد به یک هزار و ۲۶۰ نفر و ۵۰۴ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه با ۲۶۰ میلیارد ریال به ۵۰۴ ایثارگر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: این تسهیلات در قالب طرح سپاس پرداخت شده و تاکنون ۱۱ هزار و ۷۵۰ مورد دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان انجام شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: طی ۲ سال گذشته در مجموع ۴ هزار و ۹۵۰میلیارد ریال تسهیلات مسکن با سرانه بین ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا‌ ۴ میلیارد ریال به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس، ۳ هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۳۲ آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630565

مهمترین اخبار ایران و جهان: