نیوز سیتی!
12 فروردین 1403 - 12:50

توزیع ۳۷۵۰ تن کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال طرح توزیع بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن کالاهای اساسی بخش کشاورزی در سطح استان آغاز شده است.

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای سال طرح توزیع بیش از سه هزار و 750 تن کالاهای اساسی بخش کشاورزی در سطح استان آغاز شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: این کالاها شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت منجمد گوساله و میوه شب عید است که در راستای اجرایی کردن مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان با قیمت مصوب در قالب طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان، مناطق سیل‌زده، اصناف، صنایع شکربر و مصارف خانوارهای شهری روستایی و عشایری در حال توزیع است.

وی عنوان کرد:  تمهیدات لازم جهت تامین کالا برای نذورات در لیالی قدر نیز فراهم شده که متقاضیان برای مساجد، تکایا و محافل قرآنی و ... با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه می‌توانند کالای مورد نظر را دریافت کنند.

سیدحسینی گفت: مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی در ایام تعطیلات نیز پاسخگوی هم استانی‌ها بوده و پیش‌بینی لازم جهت ارائه خدمات از طریق فروشگاه‌های کشیک در سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1693121

مهمترین اخبار ایران و جهان: