نیوز سیتی!
19 اسفند 1402 - 12:47

دیدار سفیر جدید ایران در برزیل با امیرعبداللهیان

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در برزیل در آستانه عزیمت به محل ماموریت خود، با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عبدالله نکونام، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری فدراتیو برزیل در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین  وضعیت حوزه ماموریت و همچنین برنامه‌های پیش رو برای توسعه همکاری‌ها را ارائه کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار روابط جمهوری اسلامی ایران و برزیل در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، همکاری‌های بین المللی و بطور ویژه در حوزه همکاری‌ها در بریکس را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت توسعه و تحکیم بیش از پیش مناسبات در زمینه های متنوع همکاری‌ها تاکید کرد.

نکونام پیش از این در سمت‌های معاون سخنگو و مدیرکل اطلاع رسانی و امور سخنگویی، معاون اداره کل اطلاعات و مطبوعات، رییس اداره بولتن سیاسی، معاون اداره بولتن سیاسی، و مجموعه‌های اقتصادی کشور در داخل، و مسئولیت‌های سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مونیخ (ایالت‌های جنوبی آلمان) و سرکنسول کشورمان در هنگ کنگ و ماکائو خدمت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1684121

مهمترین اخبار ایران و جهان: