نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 11:39

حضور ۱۹ دستگاه اجرایی در میز خدمت بسیج در شهرک صنعتی رشت

رئیس سازمان بسیج کارگران سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی  حیدریون تولید در گیلان گفت: ۱۹ دستگاه اجرایی در قالب میز خدمت در این رزمایش و در شهرک صنعتی رشت حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ عباس اسکندری رئیس سازمان بسیج کارگران سپاه قدس گیلان صبح  امروز در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی رشت  با بیان اینکه برپایی میز خدمت در شهرک‌های صنعتی منجر به احصا مشکلات و تلاش برای رفع آنان می‌شود، اظهار کرد:  کارگران و کارفرمایان رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و نقش بسیج کارگران و کارخانجات حمایت و پشتیبانی از این رزمندگان عزیز است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی حیدریون تولید در گیلان و برپایی میز خدمت تخصصی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بیان کرد: تنها یک روحیه جهادی و انقلابی کارساز نیست بلکه روحیات و تلاش‌های مجموعه و هم افزایی دستگاههای اجرایی جهت رفع موانع تولید و مشکلات واحد‌های صنعتی و کارخانجات تولیدی حائز اهمیت است.

اسکندری با بیان اینکه فضای مناسبی به برکت بسیج در واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور مدیران جهادی و انقلابی استان فراهم شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری میزهای خدمت تخصصی، تحقق شعار سال مخصوصا رشد تولید، تسهیل و کمک به رفع موانع تولید و رسیدگی به حل مشکلات کارگران، کارفرمایان از سوی متولیان کار و تولید استان است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۹ مدیر دستگاه اجرایی در این میز خدمت، گفت: حضور این تعداد از مدیران نشان دهنده اهمیت بسیج در حال بحران و مشکلات شهرک‌های صنعتی است.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592102

مهمترین اخبار ایران و جهان: