نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 11:27

معاون رئیس جمهور؛ اجازه تحریف تاریخ را به دشمنان انقلاب اسلامی ندهیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اتفاقات و رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل پس از انقلاب مطرح شود تا مانع تحریف آنها توسط دشمن شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در آیین نواخته شدن زنگ استکبارستیزی ستیزی در مدرسه زینبیه یاسوج گفت: تبعید حضرت امام(ره) ، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی که نقطه عطف تاریخ ملت ایران است گرامیداشت ۱۳ آبان را به ویژه برای نسل جوان و نوجوانی که آن روزها نبودند را مهم کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: حوادثی که در طول تاریخ رخ دادند به نسل‌های جدید منتقل شود تا با فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که در طول تاریخ رخ داد آشنا شوند و آن مسیر را با عزت و افتخار و سربلندی دنبال کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که باید حوادث به خصوص در دهه ۶۰ به گونه ای برای نوجوانان و جوانان تبیین شود که دیگران نیایند آن  را به نحوی روایت کنند که جای جلاد و شهید عوض شود

وی با تاکید بر اینکه مانع تحریف تاریخ توسط دشمنان شویم، گفت: از تحریف تاریخ جلوگیری کنیم تا روحیه و فرهنگی که سال ۵۷ باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد تداوم داشته باشد.

سید علی احمدزاده امروز شنبه ۱۳ آبان در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی که یا حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد: ۱۳ آبان سال‌های ۱۳۴۳ سخنان کوبنده و تاریخی حضرت امام (ره) موجب شد تا رژیم پهلوی تصمیم به تبعید ایشان بگیرد و حضرت امام به ترکیه تبعید شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به شهادت رسیدند دانش‌آموزان پیرو خط امام و همچنین تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۷ و ۵۸ موجب شد تا ۱۳ آبان یک روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه این روز بیان ظلم و بیدادی است که استکبار جهانی علیه ملت مظلوم ایران آغاز کرد، افزود: ظلم و ستم استکبار جهانی در حق ملت ایران و سایر کشورهای مسلمان ادامه دارد که می‌طلبد دانش‌آموزان در راستای تقویت روحیه ظلم ستیزی با ظلم و استبداد آمریکا آشنا شوند.

احمدزاده بیان کرد: در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان برگزاری چنین مجالسی در مدارس ضروری است تا نوجوانان و جوانان در راستای استکبارستیزی در صحنه باشند.

وی با تبریک روز دانش‌آموز گفت: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ ضربه مهلکی بر استکبار جهانی وارد کردند.

استاندار عنوان کرد: استکبار جهانی این روزها در حمایت از اسرائیل غاصب خون و خونریزی در غزه راه انداخته است که به یاری خداوند پیروزی ملت فلسطین و از بین رفتن رژیم صهیونیستی نزدیک است و شاهد جشن امت اسلامی بر استکبار و هم پیمانانش باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560446

مهمترین اخبار ایران و جهان: